She make's me sleep outside on the pavement,
And spends my money,
The lights are on but nobody's home,
Now ain that funny...
She likes to tell me when she's met some other A-Z
She's my sun,
Yeah the one and then some
她讓我睡在外面的人行道上
她花光了我所有的錢
她讓空無一人的房子的燈都點著
她總是喜歡跟我提起 她認識的A先生到Z先生
這聽起來很可笑吧?!!
但她卻是我的太陽 我的唯一

Say I talk for hours about nothing,
And then about nothing,
I bought her two week break in the sun,
She says you ain't coming.
And after all I count the seconds till she blinks again,
I'm in love
I'm in love
I'm in love
她說我的談話 總是索然無味
我幫她訂了兩個禮拜的海邊渡假
她卻告訴我 “你不用跟來”
她冷漠的眼神 讓時間彷彿停止
我想我這麼做 都是因為我愛上她了

Head in the clouds,
She eats me whole,
A face in the crowd,
My oversoul,
And I'm spinning out
I lose control,
And I don't care
難道讓她愛上我 只能是我的白日夢嗎
我甚至幻想 她可以將我吞進去她的身體裡
在擁擠的人群裡
我的靈魂開始旋轉
我已經失去控制
但我卻不在乎

She says give up boy,
You're going nowhere,
So don't even go there,
Just turn the television on,
And get the housework done,
I'm only half the man I am when she's not pulling me,
She's someone
Yeah my sun and then some
她說 “放棄吧 男孩”
“你一無是處 所以別再努力了””
“那就把電視打開 順便把家事做一做吧”
即使她不責備我時 在她眼裡 我還是個懦弱的男子
但她仍是我的唯一 我的太陽

Turns her back on me when I'm naked,
Don't like looking,
Says I'm the worst thing she's ever done
And so is my cooking,
And in the end I watch her think until she speaks again
I'm in love,
I'm in love,
I'm in love,
每次當我褪下衣服時 她總是轉過身 不想看到
她常說 認識我是她這輩子最糟透的事
連我的廚藝也一樣爛
她喋喋不休地數落 但我卻可以理解她這些冷嘲熱諷
我想我這麼做 都是因為我愛上她了

Poison in the coffee that she made for me,
Bullets from her brand new gun,
A gift from me.
放了毒藥在她為我泡的咖啡裡
子彈從我送給她的那把手槍裡 射出
Head in the clouds,
She eats me whole,
A face in the crowd,
My oversoul,
And I'm spinning out
I lose control,
And I don't care
And I don’t care
我一直都在作白日夢
我甚至幻想 她可以將我吞進去她的身體裡
在擁擠的人群裡
我的靈魂開始旋轉
我已經失去控制
但我卻不在乎
我真的不在乎

Translated by Terisa

arrow
arrow
    全站熱搜

    terisawu 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()