what day is it
and in what month
this clock never seemed so alive
I can't keep up
and I can't back down
I've been losing so much time
我已經忘記是幾月幾日
牆上的時鐘似乎還是在走動
但我無法繼續往前走
也無法回到過去
這是一段沉淪的日子 我無法振作

cause it's you and me and all of the people
with nothing to do
nothing to lose
and it's you and me and all of the people
and I don't know why
I can't keep my eyes off of you
因為妳和我 及所有的人
似乎都無法去挽救什麼
也經不起任何的失敗
因為你和我 及所有的人
都無法回到過去
不知道為什麼
我就是無法將我的視線從妳身上移開

all of the things that I want to say
just aren't coming out right
I'm tripping inwards
you got my head spinning
I don't know where to go from here
我唯一想說的是
我們的故事 一開始就是錯誤 也在錯誤中結束了
這段感情的結束 我幾乎是失去了靈魂
妳的離開 讓我開始暈眩
我幾乎不知道身處在何處 也不知道要往哪裡走

cause it's you and me and all of the people
with nothing to do
nothing to prove
and it's you and me and all of the people
and I don't know why
I can't keep my eyes off of you
因為妳和我 及所有的人
似乎都無法去挽回什麼
也無法證明些什麼
因為你和我 及所有的人
都無法忘記過去
不知道為什麼
我就是無法停止凝視著妳

there's something about you now
I can't quite figure out
everything she does is beautiful
everything she does is right
到現在 妳仍在我腦海裡
我不知道為什麼 一直對妳無法忘懷
妳所做的一切 都是這麼地美麗精彩
妳所說的一切 都是這麼地悅耳動聽

what day is it
and in what month
this clock never seemed so alive
今天是幾月幾日?!
牆上的時鐘仍是在轉動

但你和我的愛情 卻已經是停止不動

Translated By Terisa

arrow
arrow
    全站熱搜

    terisawu 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()