Take That即將在六月推出他們"Beautiful World"專輯的
第三張單曲"I'd Wait For Life"
MV也即將在5/16日首播


There's a place we used to be
There's a face that I used to see
There's a picture with you by my side
There's a moment that I wanna find.
那是我們曾經熟悉的地方
那是我難以忘記的臉孔
那是我們依偎在一起的相片
那是一段我想找回的時光

I don't know where to start
Or how to begin
But I know I love you still.
我不知道這段情是從哪裡開始
是如何地發生
但我知道我仍深愛著你

If you ever turn away
If you ever change your mind
If the road ahead becomes too hard to climb
If there's something in your heart that tells you to stop
Oh to hold you close tonight
I'd wait for life.
是否你曾經想逃開
是否你曾經試著改變
是否前方的路變得崎嶇難行
是否你的心已告訴你該停止放棄

今晚我只想緊緊地抱住你
只想為你一生守候


There's a voice shouting inside my head
There's a space on your side of the bed
There's a hope everytime there's a sound
There's a silence that's playing too loud
有個聲音在我腦海裡吶喊著
有個距離在我們雙人床之間
有個希望在每次等待中響起
有個沉默在每次喧鬧裡被喚醒


I don't know where you are
Or how you may be
But I know I love you still.
我不知道你現在身在何處
我不知道你現在過的如何
但我知道 我仍深愛著你

If I close my eyes
I'll dream a little deeper baby
'Cause you are always on my mind
Yeah you are always on my mind
For life. 
當我閉上雙眼
我渴望你出現在我夢裡
因為你永遠在我腦海
因為你將永遠活在我心中
一輩子


Translated By 詩詩

Live at POPWORLD


Live at An Audience With Take That



arrow
arrow
    全站熱搜

    terisawu 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()