And so it is
Just like you said it would be
Life goes easy on me
Most of the time
就這樣了,
就像妳所說的那樣
我大部份的人生 是這麼平淡無奇

And so it is
The shorter story
No love, no glory
No hero in her sky
就這樣了,
她的人生只有一些微不足道的小故事
沒有愛情 沒有榮耀
她的天空裡 沒有出現過令她感動過的英雄

I can't take my eyes off of you
I can't take my eyes off you
I can't take my eyes off of you
I can't take my eyes off you
I can't take my eyes off you
I can't take my eyes...
我無法將妳從我的視線移開
我無法將妳從我的視線移開………

And so it is
Just like you said it should be
We'll both forget the breeze
Most of the time
就這樣了
就像妳所說的那樣
我們大部份的時間都忘記了那陣微風

And so it is
The colder water
The blower's daughter
The pupil in denial
就這樣了
我們的愛就像那冰凍的河水
妳是我吹奏樂器老師的女兒
我是被妳拒絕的學徒

Did I say that I loathe you?
Did I say that I want to
Leave it all behind?
我是否告訴過你 我恨你
我是否說過 我想將一切都拋在腦後

I can't take my mind off of you
I can't take my mind off you
I can't take my mind off of you
I can't take my mind off you
I can't take my mind off you
I can't take my mind...
My mind...my mind...
'Til I find somebody new
我無法將妳從我腦海裡移除
我無法將妳從我腦海裡移除
妳在我腦海裡盤旋 揮之不去
妳會一直在我心裡
直到找到另一個妳

Translated by Terisa
arrow
arrow
    全站熱搜

    terisawu 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()